A co já?
kecousova
Můj syn je u vás pod značkou moxi a už si u vás žádal o radu co se sebou,asi 2 měsíce to sním vypadalo dobře ,myslím tím,že pervitin vynechal a mariánku ještě kouří,ale teď to znovu udeřilo má vidět v pichy a jsou i k nalezení injekce,horší je ,že si půjčuje od bratra auto a já trnu hrůzou kdy si pod vlivem těchto látek něco udělá,začíná být agresivní,vznětlivý,už přemýšlí jak přestat pracovat..vím ,že musí chtít sám,ale nevím jakou větu mu říct,aby byla solidní,a nebo mu dát přečíst vaší odpověd,protože mezi sebou nemáme tajnosti.Nejvíc mě trápí,že já jsem epileptička taky docházím na psychiatrii,ohledně dalších neduhů co se přidali a teď ještě tohle,jsem neustále pod tlakem a nevím jak zdělit synovi, že mě tohle psychicky ničí a je mi na záchvaty i když se znažím být silná,ale jako maminka to nesu těžce,prosím,jestli byste touto cestou mu nenapsali pár vět ohledně mě a jaké to může mít důsledky,vím,že to nemusí mít úspěch,ale tonoucí se stébla chytá,a nebo jestli se s tímto mám svěřit na psychiatrii ,abych tento vliv zvládla chodím na Prahu 8 k doktorce Š.,jinak syn přestal na psychiatrii docházet taky na toto místo k doktorovi B.,prosím o jakoukoliv radu ohledně mě i syna zkusím mu to dát přečíst, protože si myslím,že i toto je malá cestička jak nesedět a něco maličkatého v podobě slov znovu začít,jde jinak o chytrého syna,vnitřně plachého, ale pod dobrým rozhovorem celkem uvažuje. Děkuji jeho maminka...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že by bylo nejlepší, kdybyste se obrátila na nějakou odbornou pomoc - zaměřenou ovšem na pomoc rodičům drogově závislých. Mohla byste situaci s někým lépe probrat, získat potřebné informace a podporu než takto přes internet. Můžete se obrátit na o. s. ANIMA - pomoc rodinám závislých (kontakty a bližší informace najdete na www.anima-os.cz) nebo také na Denní stacionář SANANIM, kde probíhá jednat ambulantní léčba drogové závislosti (což by mohl být popřípadě vhodný kontakt pro Vašeho syna), ale také konzultační hodiny pro rodiče, které jsou každé úterý od 17 h. Stacionář sídlí na adrese Janovského 26, Praha 7, tel 220 80 31 30. Můžete se předem telefonicky domluvit, ale v to úterý můžete na konzultaci přijít i bez objednání. Ale myslím, že pokud docházíte pravidelně k psychiatričce, tak by jako Váš ošetřující lékař měla vědět i o tomhle problému, který řešíte. I když považuji za vhodnější v tuto chvíli řešit problém ohledně syna v instituci, která se na tuto problematiku přímo zaměřuje. Držím palce.