vadí to??
Monča
ahoj, mám skoro neškodnou srdeční vadu (nedomykavost chlopně) podle doktorů to je spíš jen kosmetická vada a má to asi 5% lidí....akorát se mám vyvarovat dlouhotrvající hodně namáhavý fyzický aktivity A co když si dám občas kouli nebo dvě na akci, hrozí mi kvůli tomu něco?? prosím o seriózní odpověď a né strašení smrtí a podobně...kdyby fakt to bylo tak velký riziko tak to už by dávno po E umřelo víc lidí, co tohle taky maj... dík!!!

Odpověděl: Jakub Minařík
Já takhle neumím zhodnotit jak závažná ta vada je a co se s ní děje, když je srdce v extrémní zátěži. To je totiž přesně to, co MDMA jako zástupce amfetaminů dělá, zvlášť v takhle vysoký dávce. Několik hodin to srdce maká na plný výkon. A jestli k tomu ještě celou dobu tancujete, tak je to fakt hodně. Tedy celkem seriózně: Děláte přesně to, co vám nedoporučili. Navíc, to srdce nemá opravdu žádnou šanci si odpočinout, protože EXT stimuluje furt. Nedá se zastavit, jako třeba při běhu. Takže riziko tu je, pravděpodobně by mohlo dojít k nějaké poruše srdečního rytmu, včetně nějaké fatální. Víte, umřít můžete, ale neumřou všichni, je to statistická pravděpodobnost. Prostě buď budete ta, co má smůlu a nebo ne. Stačí? :-)