Lexaurin a ....já
Dobrý den. Jsem občasným uživatelem drog, pervitn jsem měl nyní po půl roce a nemám v plánu si ho už vůbec dát... tento dojezd mě napadlo, že bych mohl vzít lexaurin, což mi velmi pomohlo. Dojezd totiž prožívám vždy velmi intenzivně, hlavně je mi moc do pláče. Asi 3-4 dny a pátý den cítím ještě mírnou labilitu. První dva dny jsem s k lexaurinu užíval ještě Medazepam. Jaký je prosím Vás váš pohled na tuto kombinaci? Kažopádně mi to pomohlo a řekl jsem si, že bych v případě, kdybych si náhodou ještě někdy perník dal, opět bych bendozidazepami užil, protože mi to přijde jako rozumější cesta než se čtyři dny potýkat s pláčem a bizardním myšlením.... nedávno kamarád měl na lysohlávkách badtrip. Napadlo mě čistě teoreticky že by mu býval třeba lexaurin rovněž pomohl zmírnit stres apod. a dobrožít intoxikaci v relativním klidu a bez paniky, kterou prožíval. Jaký na to máte prosím Vás pohled? Děkuji Vám moc. S pozdravem

Odpověděl: Jakub Minařík
No, je prima, že vám Lexaurin pomohl, ale měl byste s ním nakládat velmi opatrně. Je to látka, která vyvolává snadno závislost, které se pak člověk velmi špatně zbavuje. Ve stavu, který jste popisoval jsou benzodiazepiny léky, které vedou k úlevě, člověk se po jejich užití cítí lépe. Neměly by být, zvláště u někoho, kdo užívá i jiné drogy, užívány déle než několik dní. U těch lysohlávek bych to neviděl tak jednoznačně. Víte, ono se může stát, že se k tomu bad tripu ještě přidá zmatek z toho útlumu a bude to pak ještě mnohem horší. Takže bych to fakticky doporučoval nezkoušet. Možná si zkuste přečíst text o benzodiazepinech na těchhle stránkách. Je tam myslím o nich celkem dost informací mohlo by vám pomoci se v tom lépe orientovat. A raději buďte opatrný. :-)