vydržela sem to den........
bez smyslu života..........
ptala jste se mě odkud jsem....jsem tedy z ROŽNOVA POD RADHOŠTĚM,což je na valašsku.......tento tyden se mi povedlo jeden den nehulit a jinak ostatni dny sem hulila jen jednou denně,pokud teda nepočíítam včerejšek.včera jsem měla lysohlavky,byl to krasny halucinogenní stav a později halucinace začaly pomalu opadat a připadala jsem si jako vyfrčená.ale hrozně sem se bala když sem si to brala,ale protože sem to slibila kamošce tak sem si to vzala.bala sem se pro to,protože už sem je měla před tydnem v sobotu(to sem je měla poprve v životě) a při najezdu mi bylo šíleně špatne,normalně sem šla a najednou mi začalo šumět v uších pak mě začalo polivat horko a pak už si nic nepamatuju.muj kluk mi řikal že sem mu omdlela a tak mě dovedl na zastavku kde sem se probrala jak mě tu posazoval.chvilku sem jen tak ležela a nechapala,ale pak sem se probrala,ale celkově ten stav už byl na hovno hrozně sem se totiž bala...ale ted po druhe to bylo uplně jine,při najezdu mi sice taky šumělo v uších a polivalo mě horko ale neomdlela sem a pak ten stav byl supr a přitom to byly uplně stejné houby a včera sem měla ještě o jednu víc...je možne že poprve jich na mě bylo moc???protože sem slyšela že pry se nikdy nevi kolik toho každa lysohlavka obsahuje...ale stejně už to asik vickrat zkoušet nebudu... A TAKY MAM POSLEDNI DOBOU HROZNY STRACH Z TOHO JAK TO TED ZVLADNU,muj kluk ma totiž posledních 5 gramu travy a až to dohulime tak nevim co bude pak.............a co se tyka te odborne pomoci jak píšete tak ja nevim jestli někam pujdu případa mi to šíleně blbe a ještě k tomu nechci at se to nějak dozví rodiče když mi ještě neni 18,oni si totiž mysli že už nehulim.......odpovězte mi prosim rychleji než minule pokud to pujde.....

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Je fajn, že se snažíte omezit to hulení. Jen si říkám, proč zas pokoušíte ty lysohlávky, zvlášť když s nimi máte jeden blbý zážitek, tak si je dáte znovu... Víte, ono je těžké Vám odpovědět - je totiž pouze několik variant 1) buď budete experimentovat s drogami a budou Vás provázet stavy, které Vás provází, budete na sebe naštvaná a mít výčitky svědomí 2) nebo se pokusíte se situací něco dělat sama a přestanete brát nebo to přinejmenším výrazně omezíte a nebudete se pouštět do nových úletů jako jsou lysohlávky 3) nebo se pokusíte se situací něco dělat ve smyslu, že vyhledáte nějakou odbornou pomoc. Pokud jste schopná si vzít lysohlávky jen proto, že jste to slíbila kamarádce a přitom máte z jejich užití strach - tak by stálo za to opravdu zapřemýšlet, co Vás k tom braní drog vede... To, co popisujte, že se Vám stalo, není nic neobvyklého. I když to bezvědomí by mohlo být alarmující - mohla jste si přivodit nějaký úraz a nemuselo to dopadnout dobře. Začátek intoxikace je provázený takovými příznaky, a pokud to člověka dostatečně vyděsí, tak zbytek intoxikace taky neprobíhá nijak úžasně. Taky se dost často stává, že pokud se takový "bad trip" příhodí, že má tendenci se to při dalších intoxikacích opakovat a taky je vyšší pravděpodobnost, že by to mohlo mít nějaké další psychické následky. Rozhodně bych si s tím ve Vaší situaci moc nezahrávala. Jasně, že nikdy nemůžete odhadnout, jakou dávku houbiček si vlastně berete - je pravda, že obsah účinných látek není v každé houbě stejný. Ale spíš si myslím, že Vás prostě napoprvé vyděsil ten stav a ta fyzická nevolnost a podruhé jste to už svým způsobem očekávala. No, s tou odbornou pomocí je to samozřejmě složitější a chápu, že se Vám nikam nechce - nicméně rodiče o tom nemusí vědět, aspoň zkraje a nikam jinam by se informace, že jste nějakou pomoc vyhledala, neměly dostat. Ono pokud to s Vámi bude takhle pokračovat, tak to možná bude stále aktuálnější. Ale pokud máte ten největší strach z toho, že Vám dojde hulení... tak to ukazuje leccos. Co vy na to? :)