kamarad
lsd
kamarad si che dat LSD , nemam ako mu to rozmluvit. Požádel mne abych ho stražil když si to dá . na co si mam dat pozor ? co se mu muže stat ?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, může se stát, že zešílí. A nebo si v intoxikaci nějak ublíží. Při cvičných intoxikacích se doporučoval dohled ještě 3 dny po odeznění. Doporučoval bych, podívat se do nějakých knih, jak probíhá intoxikace. Návod od T. Learyho jak provádět intoxikovaného je myslím v knize trilogie o halucinogenech. Co k samotnému návodu: No musíte být trpělivý, ne moc agresivní, když bude kamarád naléhavý, bude se podivně chovat buďte s ním, nenechte ho chodit na nebezpečná místa, nepouštějte ho nikam ven. Kdyby se něco dělo tak na něj mluvte, pomalu, tiše. Pokud bude při intoxikaci hrát nějaká hudba, tak by bylo dobré, kdyby byla spíše tichá, jemná. Kdyby se dělo něco bizardního, zavolejte záchranku. Je to ta nejlepší varianta. Kamarád dostane léky, které intoxikaci přeruší a na psychiatrii na něj dohlédnou, aby se mu nic nestalo. Ale doporučoval bych vám, abyste to kamarádovi rozmluvil.