jak poznam,ze muj pritel uziva heroin
krystl
rada bych se zeptala, jak se projevuji ucinky heroinu-jak se to da poznat? bylo mi receno, ze muj pritel obcas uziva heroin,zrejme snupe. Vim, ze kouri marihuanu, a to denne Jsem z Brna, tak bych se rada sla nekam poradit, co delat. Napiste mi prosim, kam se obratit. Dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Heroin je látka která tlumí, takže při intoxiakci může být přítel jakoby opilý, pokud je intoxikace opravdu silná, může se objevit cyanóza, modravé zbarvení kůže z nedostatku kyslíku (člověk necítí potřebu dýchat). Skoro vždy je patrné ovlivnění mimiky. Pokud člověka znáte, máte pocit, že jeho obličej je maska. Velmi charakteristické je svědění kůže doprovázené poškrabováním. Není nijak zvlášť intenzivní, ale je nepřehlédnutelné a je přítomné prakticky vždy, od mírné intoxikace která skoro není poznat až ke komatu způsobenému nadměrně vysokou dávkou. Dalším hodně charakteristickém příznakem je mioza, tedy stažení zornic do velikosti špendlíkové hlavičky. Nemůžete přehlédnout. Zornice jsou tak malé, že oko vypadá jako by v duhovce nebyl skoro žádný otvor. Pokud to jednou uvidíte, tak to už nepřehlédnete. Tak malé zornice jste nikdy neviděla. Kam v Brně? DPS Elysium Hapalova 22, 621 00 Brno Telefon: 541227704, 732319132, Fax: 541227704 Drug azyl-nadace podané ruce Vídeňská 3, 639 00 Brno Telefon: 543210802, Fax: 543210802