Maca
Dobrý den psala jsem vám minulý týden o mém bývalém příteli.No abych vám řekla něco bližšího k našemu vztahu.První dva měsíce jsem si jistá že nešňupal ten zlom nastal když jsme se spolu vyspali a začli jsme spolu bydlet.Začal chodit v noci pryč vracel se až ráno.mě říkal že chodí za kamarády.A náš rozchod?Týden jsme pořád něco řešili a hádali se a pak mi jeden den řelk že bude lepší když se odstěhuji a ukončíme to,já se do 20minut sbalila a jeho dříve nejlepší kamarád mě odstěhoval.Tepr ve teď jsem se dozvěděla že je na pervitinu a že od té doby co jsme se spolu poprvé vyspali jezdil za feťačkama a smažil s nima aspal s nima.Takže mám strach ze žloutenky a AIDS.Během 14 dní chci jít na testy.V úterý jsem si u něj byla pro zbytek věcí a zjistila jsem že jedna s těch holek se k němu nastěhovala mimo to měl v popelníku papírky na výškrab.Já se v tom tak nevyznám ale byla jsem tam s kamarádkou která dříve také šňupala.Vztah s ním už asi nechci ale chtěla bych mu pomoct protože když nešňupe tak je opravdu skvělej.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Koukám, že Váš vztah měl poměrně rychlý a dramatický průběh. V tuto chvíli bych ale neviděla jako reálné to, že by Váš ex-přítel od Vás nějakou pomoc chtěl přijmout a nezdá se mi, že vůbec chtěl se situací něco dělat. Pokud se k Vám přítel v průběhu vztahu choval, jak se choval a pokud si po čase přijedete pro věci a zjistíte, že si k sobě Váš ex-partner nastěhoval dívku, která bere pervitin s ním, tak bych spíš vzala nohy na ramena a snažila se od toho utéct co nejdál. Jestliže píšete, že vztah s ním už nechcete - co si od své pomoci jemu slibujete? Já bych se v tuto chvíli být Vámi zaměřila na sebe - především si nechte udělat ty testy, co nejdřív, ať máte jistotu, jak na tom jste. Nevím, odkud jste, ale pokud jste z Prahy, mohla bych vám doporučit dobré kontakty, kam se obrátit. Myslím, že v tuto chvíli není možné pro Vašeho bývalého přítele toho moc udělat. Pokud nebude chtít on, nic a nikdo jiný za něj brát drogy nepřestane. Je mi líto.