Pomoc
Aja
Jsem moc ráda za vaši odpověď,jak už jsem psala tak jsem doma 2 měsíce,ani mezi lidi nechoďim jelikož jsem po bouračce,a trvalo mi dlouho než jsem se odholala se obrátit na někoho kdo těmto věcem rozumí.Když jsem se vrátila tak jsem se hned sháněla po ambulantním doléčování ale to bylo vcelku bezúspěšné,jelikož jsem u rodičů v Rokytnici nad Jizerou a do léčování je v Liberci,a tam je velmi špatný spoj.A doma jsem si sice s rodiči všechno vyříkala ale i když s nimi mluvím tak to není ono potřebuji specialisty.Jinak jsem z Kladna a tam nemam v plánu se vracet,po tom co jsem tam byla 2dny stačilo mi to a od té doby ty deprese,stilnox mi předepsal můj doktor protože jsem nemohla spát a sice jsem stilnox vysadila ale nespavost pokračovala tak jsem začala chdit mamce na ten lexaurin ale nechci v tom pokračovat opravdu se moc bojim je mi teprve 20 a už chci konečně žít jako normální člověk. Děkuji Aja

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Zkusila jsem Vám najít kontakty, které by pro Vás mohly být dostupnější. Každopádně bych být Vámi nějakou pomoc vyhledala - ta záležitost s těmi léky, co berete, není zrovna bezpečná a myslím, že by bylo na místě si o tom, co se Vám děje, s někým promluvit. Zkuste ten Lexaurin vysadit (pokud ho tedy neberete po platech denně, to by pak i to vysazení mohlo být rizikové) a když byste měla pocit, že je toho na Vás moc, tak raději sedněte k netu a napište. MUDr. Zdena Stegerová, Psychiatrická ambulance.Tázlerova 747, Turnov, 511 01, tel: 481 322 071. AT poradna při Nemocnici s poliklinikou, MUDr. Vít Šlechta, ul. 3. května 421, 533 31 Semily, tel: 481 661 111. Držím palce.