nůžky
Jiřina
Našla jsem u svého 16 letého syna v peněžence malé nůžky (na nehty) a cigaretové papírky,vím že kouří trávu,nevím co mám dělat a není mi jasné na co používá ty nůžky.Jestli se používají ještě k něčemu horšímu než kouření?? Děkuji za odpověď smutná matka

Odpověděl: Bára Orlíková
Nůžky se mohou použít při zpracování "paličky" marihuany tak, aby se pak marihuana bez semínek a "klacíků", které se odstraní, dala ubalit do jointu. Takže pokud jde o nůžky, tak nemám pocit, že by sloužily k něčemu jinému než jako pomůcka při kouření marihuany. Moc toho o situaci nepíšete, takže nevím, nakolik je problém s užíváním marihuany u Vašeho syna závažný, zda má nějaké další potíže například ve škole a podobně... Ani nevím, zda jste se synem o jeho kouření trávy mluvila a s jakým výsledkem. Pokud byste chtěla v rozhovoru pokračovat, tak napište. Zatím přeji hodně štěstí a doufám, že situace nebude nakonec tak dramatická, jak by to mohlo vypadat.