houbičky
someone
dobry den,chtěla bych se jen zeptat,jewstli mají tripy nějakou větší souvislost s lysohlavkama-totiž,po tripu sem měla docečla slušnou schýzu,když jsem si ho vzala po druhý tak nakonec taky,tak by mě jen zajimalo,jestli se mi to může stát i s houbičkama...předem děkuju za odpověd.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Obvyklé je, že pokud zažijete s halucinogeny (lhostejno kterého typu) nějakou špatnou zkušenost, tak se Vám to zpravidla při dalších experimentech stane taky. Takže - pokud jste měla "bad trip" po LSD, tak se Vám to s největší pravděpodobností stane i s lysohlávkami. S tím, že člověk, kterému se tohle přihodí, navíc opakovaně, by se měl dalším experimentům s halucinogeny vyhýbat, protože pokud tak neučiní, tak se mu může stát, že se taky z toho "bad tripu" nevrátí a skončí v blázinci. Být Vámi bych to rozhodně nepokoušela - dvě špatné zkušenosti už máte a není potřeba riskovat třetí. Halucinogeny mohou způsobit poměrně závažné potíže a není to zrovna rekreační droga. Rozhodnutí je na Vás, jen je tedy potřeba počítat s tím, že Váš další výlet může mít poměrně negativní důsledky.