Otec
Prosím o radu, kam se můžu v Brně obrátit na pomoc se svým synem.Je studentem vysoké školy- moc jsem mu důvěřoval ,dnes jsem se dozvěděl že bere drogy -pervitin, šnupe, -chce pomoci ,ale zřejmě pouze odborník může zjistit v jaké závislisti je. Už mu nevěřím, že to vzládne sám.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že je na místě řešit situaci s odborníkem, je to jistě rychlejší a spolehlivější cesta než to řešit svépomocí. Zvláště pokud je syn motivovaný se situací něco dělat. Nejde o to, že by neexistovala šance, že to zvládne sám - ta samozřejmě být může, ale s odbornou pomocí se to synovi a Vám bude zvládat jistě lépe. V Brně je možné se obrátit na několik center spřízněného sdružení Podané ruce. Například na kontaktní centrum pro uživatele drog, kde je možné si domluvit konzultaci a poradit se ohledně případné vhodné léčby (kontakt je K-centrum Drug Azyl, Vídeňská 3, 639 00 Brno, Tel./Fax: +420 543 249 343). Nebo se můžete přímo obrátit na jejich ambulantní psychiatrickou poradnu (kontakt: Psychiatrická ambulance MUDr. Jany Novotné, Vídeňská 3, 639 00 Brno, tel.: +420 543 210 848 nebo Psychiatrická ambulance MUDr. Ronald Marek, Hapalova 22, 621 00 Brno, Tel./Fax: +420 541 227 704) nebo na ambulantní léčebný program Denní psychoterapeutické sanatorium Elysium, Hapalova 22, 621 00 Brno - Řečkovice, Tel./Fax: +420 541 227 704, GSM: +420 732 319 132, vedoucí MUDr. Jiří Dolák. Přeji Vám i synovi hodně štěstí.