fist
ja mam prostě pocit že aj když sem s ňou piko nikdy nebral tak mě to stejně změnilo celej ten rok co sem s ňou byl a hlavně vlastně teď ty poslední měsíce kdy to s ňou bylo už moc špatný a dělala mi moc hnusny věci a já sem to nějak přecházel.je to něco jako bych přecházel chřipku.já se teď prostě cejtim jak nějakej bezcitnej ču*rák zprominutim.jak dybych už nedokázal nic citit je to hrozně zvláštni a těžky to popisovat.jediny co cejtim je takovej ztaženej žaludek,stres z něčeho a vlastně ani nevim z čeho nebo si něco nechci přiznat a řešit to...ja nevim.kdybych tak moh vyresetovat život a začit prostě znovu a byt lepší.chtěl sem moji holce pomoct ale všechno sem podělal,všechno.piko mě dostalo na kolena a i když sem ho nikdy nebral,udělalo ze mě bezcitnou svini.už nechci nikomu ubližovat.

Odpověděl: Bára Orlíková
Odpovídala jsem Vám i na Váš předchozí dotaz. Bohužel to tak bývá, že partner, který bere drogy nebo má problém s alkoholem stáhne i toho druhého a pak to bývá obtížné řešit. Říká se tomu ko-dependence. Společná závislost. I když Vy jste drogy nebral, ovlivnily Váš život natolik, že se to špatně zvládá. Ale uvidíte, že se to zas srovná. Myslím, že jste rozhodně nic zásadního nepokazil. Navíc je Vaše přítelkyně v léčbě a už není starost o ní a věčné obavy pouze na Vás. Držím palce vám i přítelkyni a kdyžtak zas napište, jak to vypadá.