nevim
fist
už jsem sem psal někdy v říjnu.měl sem přítelkyni co bere piko.je teď sice na léčení ale mě před tim než tam šla už ruply nervy a napsal ji dopis na psychinu že ju nechcu aspoň pul roku vidět pokud toho pul roku nebude čistá a že je malá ulhaná smažka.pak sem ji napsal druhej ve kterym sem se ji za všechno omluvil.jeji matka mi řekla že ten druhej dopis jí dostal aspoň o 14 dni zpátky,že jí museli dávat injekce na uklidnění.navic sem její matce taky řekl že její dcera je ulhaná smažka.ta mě poté požádala ať už v životě její dceru nekontaktuju.navic mě asi dvacetkrát žádala ať o problému s její dceru nikomu neřikám což sem taky porušil a vězte že se za to nenávidim....tak po 14 dnech sem měl dvakrát techtle s holkou myho dobryho kámoše.prostě co se divám do minulosti tak furt lidem jenom ubližuju,lžu prostě nenávidim sám sebe.nevim vubec jak mam vyjit sam ze sebou nejradši bych všechno skončil...asi sem tohle moc nepatři,tak se vám omlouvám...chtěl bych ji hrozně moc vidět,hrozně moc.ale ona mě asi ne,pul roku ji ani neuvidim.nikoho jinyho nechci.navic ji nechci ani připominat její feťáckou minulost,protože celou dobu co sme byli spolu tak fetovala........no aspoň sem se vypovydal.děkuju.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že je Vám z takové situace těžko. Ale jak se říká, nic se nejí tak horké, jak se uvaří. Ono být ve vztahu s někým, kdo bere, je skutečně vyčerpávající a člověk pak může udělat věci, které udělat nechtěl... V zásadě se Vám ulevilo, že je přítelkyně v léčbě a všechny ty nahromaděné pocity vzteku a lítosti najednou vyplavaly ven. Mrzuté je, že tohle se vesměs neobejde bez průšvihu - někudy to ven jít musí a ne vždy cestami, které jsou adekvátní. Zkuste chvíli vydržet a pak přítelkyni napsat, že jí držíte palce a že jste byl prostě vyčerpaný z toho všeho, co se dělo předtím a že jste to nějak neunesl. Ono to i tak bude složité, i kdyby se Vám podařilo se spolu zase začít bavit, tak se té minulosti nevyhnete - je potřeba se připravit na to, že její léčbou cesta nekončí, ale začíná, a starostí s tím bude mít ještě víc než dost. A nemějte přehnané výčitky. Uvidíte, že se to nakonec usadí.