Trava+antideprisva
Petr
Dobry den, Pravidelne uz asi 4-5 mesicu kourim travu, vetsinou jeden joint denne nekdy i vic, nejspis uz jsem psychicky zavisly, ale s tim poradit nepotrebuji :). Jde o to, ze psychiatr mi predepsal antidepresivum Cipralex, a ja se chci zeptat, jestli kombinaci techto dvou slozek (thc+cipralex) nevznikne nejaky nezadouci vedlejsi efekt popripade nejaka porucha. Dale by me zajimalo, zda je mozne s touto pravidelnosti uzivani travy absolvovat vysokou skolu (informatika) :) Jinak jsem procital nejake starsi prispevky a vase poradna se mi moc libi, takze pochvala za dobrou praci! Keep going :)

Odpověděl: Jakub Minařík
Žádná fatální interakce by nastat neměla. Prohlížel jsem leccos. Rozhodně ale buďte opatrný, kdybyste měl pocit, že věci neprobíhají normálně a nebo je něco v nepořádku, tak to nekombinujte a kdyby vám bylo opravdu divně, tak zavolejte lékaře. Kombinace jsou vždy riziko. Ohledně druhé části vašeho dotazu - to je otázka, jak to budete snášet. Znám lidi, kteří studujou a jsou duševně velmi aktivní a žádné problémy s užíváním konopí nemají. Většina z nich ale nekouří konopí denně. Ono při denním usu často mívají uživatelé problémy s motivací a někdy i s pamětí a koncentrací. S tím se VŠ studuje fakt blbě. Rozhodně bych doporučil, pokud takhle hulíte zcela se vyhnout alkoholu.