rada
Miora
Dobrý den..mám kamarádku je jí 21 a už od 13 let je na drogách...už má za sebou nějaké to léčení,ale teď už je v tom zas..snažím se jí nějak pomoc,ale myslím,že ona nechce...prý do léčebny už nepůjde,ale ambulantně by docházela..nevím ani kde nebo jak to zařídit,tak vás moc prosím o radu. Moc rada bych jí pomohla,ale bohužel nevím jak..předem děkuji za jakoukoliv informaci..Mia

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Samozřejmě existuje i možnost ambulantní léčby. I když to, zda je taková léčba vhodná, pokud už má kamarádka za sebou takhle dlouhou kariéru na drogách a i nějakou zkušenost s léčbou, si nejsem úplně jistá. Ale za pokus to stojí , netvrdím, že to nemůže vyjít - zvlášť pokud se jednalo v současnosti jen o nějakou krátkodobou recidivu po delší době abstinence. Pokud jste z Prahy, tak se můžete obrátit na Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel 220 80 31 30 - tam probíhá ambulantní léčebný program. Stačí tam zavolat a domluvit si nějakou konzultaci, případně bez objednání zajít na motivační skupinu, která je pro lidi, kteří se rozhodují k léčbě a zatím neví, jak na to - asi podobně jako Vaše kamarádka. Skupina probíhá každé úterý a čvrtek od 10.30 do 12 h a jak jsem psala, je možné tam přijít bez předchozí domluvy. Jestliže nejste z Prahy, tak mi napište, odkud jste a já se Vám pokusím vyhledat nějaký vhodný kontakt ve vašem regionu. Zatím přeji hodně štěstí Vám i kamarádce.