Občasná marihuana
etudiant
Dobrý den, je mi 17 let a během posledního půlroku, občas vykouříme s kamárady marihuanu (tak maximálně 1x do 2měsíců). Zajímalo by mne zda i takto malé množství může mít nějaké negativní následky na zdraví. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. V takové intenzitě, v jaké popisujete Vaše užívání marihuany, by neměly nastat závažné důsledky a nemělo by Vás to nijak ohrozit na zdraví. Ale s jistotou se nedá nikdy říci nic - i po experimentu s marihuanou, byť to nebývá obvyklý scénář, si můžete přivodit závažné psychické potíže. Ovšem pokud něco takového zatím nenastalo, tak je pravděpodobnost, že k tomu dojde, malá. Jen bych si dávala pozor na tu frekvenci. Když to udržíte v tomhle kurzu, tak by nic zásadního hrozit nemělo, ale neplatí to v případě, že po čase začnete hulit každý den... pak už je situace jiná. Doporučuji přečíst si text Vliv konopí na zdraví na www.drogmem.cz/Memy. Když byste potřeboval něco dalšího vědět, pište.