oranžový piko
Snopy
Dobrej,chtěla bych se zeptat poslední dobou se knám dostává oranžový-asi blbě vyčištěný matroš. Zajímalo by mě čím víc a jak to škodí tělu víc než matro vičištěné. Od smrti mámi dnes jsou to 3roky.jsem začla fetovat pořádně a nevím prostě sem přestala komunikovat s lidmi-nemám jím co říct a serou mě!Nechodím ven,začínám se ňák stranit lidí. Co mám dělat,pomoc,vadí mi to...

Odpověděl: Jakub Minařík
Závisí na tom, jaké příměsi v tom vlastně jsou a taky jak si piko aplikujete. Je v tom dosti zásadní rozdíl. Protože pokud si piko dáváte nosem, tak se přece jen leccos nevstřebá. Pokud si to ale dáváte injekčně, tak se vstřebá úplně všechno a adekvátně tomu je to taky riskantní. Takhle na dálku se asi nedá zjistit co piko vlastně obsahuje, to umí jen v laboratoři a takový rozbor je drahá a složitá záležitost. Spíš si všímejte, co to s vámi dělá a jestli máte nějaké obtíže. Pokud ano, bylo by asi moudré si hledat nějaký jiný zdroj. S tou druhou částí dotazu - rozumím tomu, že smrt mámy vás asi vzala a tím pádem se lecos změnilo. Z toho co píšete mám dojem, že byste chtěla něco změnit. Asi významné je, že se s tím, co cítíte, dá dělat i něco jiného než brát drogy. Je docela pravděpodobně, že trpíte nějakou depresivní poruchou, která se rozvinula v závislosti na smrti mámy. Asi by stálo za úvahu - pokud byste se rozhodla něco změnit - zkusit uvažovat o léčbě a nějakých lécích, které by vám s depresí pomohly.Možná byste si pak zase začala rozumět s lidma a dala se dohromady. Uvažte to. Kdyby vám můj návrh připadal zajímavý, napište, Zkusím vám nějak pomoci. :-)