když to je taaaaaaaaak težke.........
bez smyslu života
ja to vim že bych s tim MĚLA SKONCOVAT,taky vim jak je to nebezpečne zahravat si s pervitinem,ale když ja bych zase chtěla mit někdy jiny stav a ne jen pořad ten zhuleny a ten stav z perniky se mi libi.............je mi jasne že ta prvni varianta by měla mít přednost,ale.......a taky vim že ty stavy z perniku budou ze začatku stejne jak s travy že se mi budou šííleně libit ale pak už to tak nebude a bude to o hodně horší než s tou travou........protože poslednííí dobou i sama na sobě pozoruju že se uplně nějak ztracim,když nejsem zhulena tak na to myslim jak bych to moc chtěla a když sem zhulena tak se mi chce jen spat s nikym se nebavim sem otravena a třeba i když sem s mym klukem a přateli tak si nikoho nevšimam a jen sedim a přemyšlim nikoho skoro ani nevnimam.....a až potom když se mě ten stav vyprcha tak si vyčitam jak sem se zase chovala.....JE TO HROZNE.....a chtěla bych se vas zeptat je možne že by mě trava ničila hodně po psychycke strance,protože posledni dobou skoro pořad brečím......ležím večer v posteli divam se do steny a brečím,protože mě hrozně štve jak sem si tolik věcí kvuli hulení ZNIČILA....a mam hrozne vyčitky.....a taky se mi stava že při nějake zatěži třeba v tělocviku když hrajeme mičove hry,tak se mi začne toči hrozně hlavy mlží se mi před očima a mam pocit že omdlim,jednou se mi to stalo i v autobuse když sem jela zhulena domu,malem jsem tak zkolabovala a ŠÍÍÍLENĚ SEM SE BALA.......děkuju předem za odpověd.....

Odpověděl: Bára Orlíková
Skoro si říkám, když to tak po Vás čtu, že pod tím nánosem drog je ještě nějaký problém. Člověk si obvykle takovéhle stavy po marihuaně neopatří jen tak. A taky v tom bude skrytý ten důvod, proč Vás tak oslovuje ten stav na pervitinu. Skoro bych být Vámi uvažovala o tom, zda nezajít za nějakým odborníkem. Spíš dřív než později, protože jinak to bude čím dál horší. Člověku se prostě někdy život špatně zvládá a je lepší se někam obrátit pro pomoc, než to nechat dojít do extrému. První krok už jste udělala, když jste napsala sem. Zkuste mi napsat odkud jste, abychom mohli něco vymyslet - mohla bych Vám dát nějaké kontakty, kam se obrátit, pokud byste o to měla zájem. Zkuste tu trávu aspoň omezit. A neberte ten perník. Tuším, že se blíží ta akce, o níž jste psala, že tam bude pervitin k dispozici a tak by bylo fajn se tomu večírku vyhnout. A napište, jak jste na tom.