co mám dělat???
samiii
už opravdu nevím co mám dělat.Kamarádka se mi svěřila,že si občas dá pervitin.Neřešila jsem to,což byla chyba.Ted to ovšem překročilo hranice únosnosti,a já nevím,co s ní.má pocit že nikomu na ní nezáleží.Což není pravda.Stále jí dáváme najevo,že tu jsme pro ní. Prosím,odepište mi co nejdříve.At to není stále horší.

Odpověděl: Jakub Minařík
Když lidi mluví o tom, že nikomu na nich nezáleží, bývá to symptom deprese. Kamarádka má možná nějaké takové potíže a je docela možné, že pervitinem se pokouší sama léčit. Drogy člověka v takovém případě zbavují trápení, resp. pomohou mu v tom, že se člověk na chvíli cítí lépe. Funguje to ale jen dočasně, k původnímu problému se zakrátko přidá problém s drogama, takže výsledek je horší. Člověk se dostane do začarovaného kruhu, nebo spíše spirály, která ho stahuje hlouběji a hlouběji. Teď co s tím. Osobně bych doporučoval zkusit s kamarádkou promluvit, můžete jí říci to, co jsem psal v úvodu, a nabídnout jí pomoc. Nejrozumější by bylo vyhledat psychiatra, nebo nějakou poradnu pro lidi, kteří mají problémy s drogama, oni jí už kontakt na psychiara zprostředkují. Kamarádku (i vás) čeká dost práce, ale pokud do toho půjde, tak se nakonec bude cítit lépe. Pokud pomoc odmítne, tak nezbývá než čekat, až se rozhodne pomoc přijmout. A dejte si pozor, ať nezačnete brát s ní. Stalo se to mnohým, kteří chtěli pomoc. A kdyby byli ještě nějaké dotazy, napište. :-) Držím palce.