Proč se ptám?
Magika
Můj bejvalý přítel začal smažit a dyž se dozvěděl po našem rozchodu že smažím tak mi začal dělat problémy,píše sms mojí matce a když sem mu řikala ať se na to vykašle,jel za mojí matkou a řekl jí uplně všechno co o MĚ A OTOM ví!! Je to svině!! Nesnáším ho za to a matka ta je tím strašně posedlá,hrabe mi v osobních věcech,kontroluje mě jestli spím a zakázala mi bavit se s mými kamarády,prý to jsou všichni feťáci ale ona onich nic neví! Nenechá si nic vysvětlit a stojí si na svých názorech! Nevím co dělat!!!

Odpověděl: Bára Orlíková
No, moc z Vašeho dotazu nerozumím, co byste vlastně chtěla. Chápu, že je pro Vás nepříjemné, že Váš bývalý přítel poskytl Vaší matce informaci o tom, že berete drogy, zvlášť pokud dobře chápu to, že on bere taky. To je skutečně nemilé. Ale upřímně - pokud berete dlouhodobě, tak by se na to dřív nebo později přišlo. Teď jde o to, co s tím udělat. Jsou dvě varianty 1) budete brát dál a budete se muset smířit s tím, že Vaše matka o tom ví a snaží se Vám v tom zabránit a kontroluje Vás. S tím, že pokud se přikloníte k této variantě, tak se dá očekávat, že vaše braní bude mít i horší následky než jen to, že se to dozví vaše matka 2) začnete uvažovat o tom, že brát přestanete. Pokud přestanete brát, tak nebudete muset řešit ty problémy, které teď řešíte. Je mi líto, ale nemůžu Vám poskytnout jinou odpověď. Ono se totiž těžko vysvětluje, že jste v pohodě a Vaši kamarádi jsou v pohodě, když berete perník - protože ono to skutečně v pohodě není. Ale to asi sama tušíte taky. No, kdybyste se o tom chtěla dál bavit, tak napište.