Zajímali by mě nějaké
speedy gonzales
informace o drozue jmenem speed.Vim ze je to amfetamin ale nevim jestli je mezi nim a pervitinem nejakej rozdil a co by mi to mohlo přípdně způsobit.Už asi měsíc frčim na tom a nebo na pervitinu.Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Jako speed se většinou označuje amfetamin. V našich podmínkách (ČR) to ale může být klidně pervitin. Amfetamin se v čechách vyskytuje jen málo. Co se týče rizik, podívejte se do textu o pervitinu a stimulanciích, v zásadě je to totožné. Z nejvážnějších rizik bych kromě závislosti vyjmenoval toxickou psychozu, a ev. nějaké problémy se srdcem. Pokud berete pravidelně denně, toxická psychoza je něco, co se vám nevyhne. Obyčejně vypadá jako pocity pronásledování, člověk má dojem, že se všichni kolem něj o něm baví, pak pomalu ztrácí soudnost - no a když to pokračuje tak skončí na psychiatrii (obyčejně nedobtovolně) protože hledal útožníka v autě na ulici a rozmlátil ho palicí, nebo kvůli jiné bizardnosti. Nškdy ta toxická psychoza také neodezní, pak obyčejně je nezbytná dlouhodobá, nebo doživotní léčba antipsychotiky a opakované hospitalizace na psychiatrii. Takže, jestli měsíc frčíte, tak vysaďte. Je to rozumější. :-)