psycho
Potahu
Dobrý den.Sice nevim proč sem píšu ale asi mne k tomu žene nějakej vnitřní pocit. vždycky jsem měla pocit, že se mě drogy ani nic takovýho netýká.že je to daleko, feťáci sou divný a nikoho z nich neznám. teď je všechno jinak. Ty feťáci jsou moji nejlepší kamarádi. ne že bych se z feťákama kamarádila, ale stali se z mejch kámošů. Nevim co mám dělat, keždej den sou jinčí a jinčí. všichni mi cpou, že šňupat pergo neni tak zlý ale z toho pitomího peří nevede moc cest. nivim jak se knim mám chovat, nemůžu se s nima přestat bavit, nedokázala bych se k nim právě teď otočit zády ale nivim jak dál. Tenhle problém se hodí spíš než do drogové do psychologické poradny . Je mu teprv patnáct... díky, že ste si to aspoň přečetli, mám deprese, někdy mám pocit že musím začít taky aby mě to přestalo trápit

Odpověděl: Jakub Minařík
No, do drogové poradny se docela hodí. Pohybujete se v docela prodrogovém prostředí a myslím, že je celkem aktuální se zamýšlet nad tím co já a co ti druzí. Ten problém má jistě psychologickou rovinu: Jak já se mám k tomuhle světu vztahovat? ... ale i rovonu vysloveně praktickou: Dát si nedat? Jak pomoci těm co jsou na to už špatně? ... No z praktického hlediska mám dojem že je pár důležitých věcí: Dát si s těmahle lidma pervitin znamená začít brát a uvíznout v tom. Taky - píšete že se s nima nemůžete přestat bavit - víte, hledejte si postupně jiné přátele. Protože těmhle za chvíli přestanete rozumět a když se jim ztratíte, tak oni to ani nezaznamenají. Drogy jsou zábava na plný úvazek. Víte, tak mě napadá, že vlastně stojíte před docela zásadním rozhodnutím. jestli půjdete s nimi a nebo svou cestou. Já jsem o tom před mnoha a mnoha lety přemýšlel také. Šel jsem svou cestou a těď dělám tohle. Z pohledu zpátky mám dojem, že to nebyla špatná volba. Tohle je sice namáhavá a složitá práce, na druhé straně jsem pochopil mnoho věcí a to není špatné. Tak to uvažte a kdyby bylo třeba, napište. :-)