PIKO
Terus
Moc Vam dekuji za odpoved,sveho pratnera sem se ohledne pervitinu ptala ale on mi rekl ze ho nebere!!!jak to mam zjistit???Jsem proti tomu,parkrat sem zkusila travku,je to sice hezkej stav potom ale nic jineho zkusit nechci a ani nevyzkousim!!!A kvuli memu priteli do toho nespadnu!!!!Pokud mate alespon chvilinku cas a pokud Vas moc neotravuju tak bych byla rada kdybyste mi jeste odpovedeli na otazku jak to mam zjistit!!!

Odpověděl: Jakub Minařík
Můžete se s partnerem dohodnout, že mu nevěříte a chtít po něm, aby došel na toxikologické testy. Resp. testy si můžete koupit v lékárně (stojí tak asi 100,-), dělají se z moči. Doporučil bych je dělat opakovaně, vždycky když budete mít dojem, že si přítel dal (optimálně druhý den potom). Pozitivita testů přetrvává asi tak 5 dní po užití. Když vyjdou vždycky negativní, tak přítel asi spíš nebere, nebo bere jindy než si myslíte. Když vyjdou pozitivní a přítel si přizná, tak ... no, to uvidíte. Když vyjdou pozitivní a přítel se nepřizná, tak si můžete nechat výsledek ověřit v laboratoři - testy mohou být falešně pozitivní - tzn. přítel nebere, ale test vyjde přeci jen pozitivní. To je proto, že se jedná o screeningovou metodu, která má celkem lacino vyhledat všechny potenciálně pozitivní a ty pak přetestovat dražší, přesnější metodou. No ověření vám udělají v toxikologické laboratoři (doporučuji NRL pro forenzní toxikologii, Na bojišti 5, Praha 1). Stojí to tak do 5000,-. Stačí?