Tereza
Věřím Vám, protože tomu chci věřit.Určitě dám vědět jak se situace vyvíjí. Budu se řídít podle "návodu" jen nerozumím bodu č.2 tj. že mám brát 1x za 2 dny dvojnásobek?? Děkuji za Váš čas...

Odpověděl: Jakub Minařík
Jo. On subutex má dosti dlouhý poločas, takže 1x za dva dny je bez obtíží. klienti popisují, že ten druhý den se o něco hůře vstává a někdy se člověk cítí unavenější. Ale jinak je to celkem bez potíží. Ještě mě napadlo, jestli jste na větší dávce, třeba 8 mg, tak bych raději napřed doporučil ještě snížit. Nemělo by to sice udělat větší obtíže (podle tlustých knih), ale někteří klienti si při takhle veliké dávce se cítí "divně". Je taky možné udělat jako první krok redukci o tu jednu denní dávku (prostě stejné množství obden). tak mezi 5-7 dnem se budete cítit asi trochu nesvá, pak si to sedne. :-) No, snad jsem to moc nezamotal a je to jasné. Kdyby ne, tak napište. A už jste zahodila injekční náčiní? :-)