zase si to musím jít koupit.......:-(((
bez smyslu života
děkuju moc za odpověd na dotaz 920700 .řekla jsem si že od dnešniho dne už nic nevezmu a hned rano jsem zklamala.do školy sme se s mou nejlepší kamoškou zhulily a to dost hodně.o přestavce jsme si daly znovu a o volne hodině zase.ted sedim doma a za pul hodiny si mam jit pro travu od borce od ktereho to kupuju.......protože vim že na zítrěk potřebuju do školy aspon gramec.....jinak bych byla zase podražděna,protivna na všechny a nervozni jak pes...............nedala bych to prostě.ale taky mam šílene vyčitky......jo a ještě se chci zeptat,kdybych brala pernik jen jednou do měsice(doposud sem hoi měla co dvy měsíce) tak by to nemuselo byt zas tak riskantni ne?????protože kamoš ma za tři tydny svatek a chce sehnat lajny a ja vim že když tam budu tak si to stejně vezmu i když po druhe hodně zklamu meho kluka........................VIM ŽE TO BUDU CHTIT TAKY TEN STAV..............VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM TO.............:-((( protože až uvidim před sebou jak si to tam kamaradi šnupnou tak to neustojim a dam si...........tak to bylo i minule.......

Odpověděl: Bára Orlíková
Jak tak čtu Váš dotaz, tak mám pocit, že byste měla uvážit, co jsou Vaše priority - nějak mám pocit, že prostě chcete drogy dál brát a že se toho nechcete vzdát. To, že máte výčitky svědomí, protože se Vám to nezdá zas až tak úplně v pořádku, je věc druhá. Která Vám ovšem v dalším užívání nijak zvlášť nebrání. Nemohu Vám jednoduše přes internet poradit, jak na to, aby vše bylo jako dřív a Vy jste drogy nebrala. To totiž předpokládá nějakou aktivitu z Vaší strany. Navíc, když teď plánujete, že si dáte s kamarádem perník, tak to moc nevypadá, že byste od toho chtěla ustoupit. Jistě by se to dalo zařídit tak, abyste na oslavu nešla (pokud nejste schopná perník odmítnout) a situaci se vyhnula. Jenže Vy se místo toho ptáte, jestli se dá perník brát jednou za měsíc a jestli je to v pohodě. Chápu, že Vás to přitahuje a že se to těžko odmítá. Jen nevím, co můžu pro Vás udělat já :) Dát si perník jednou za měsíc... Víte, většina lidí začínala tak, že si dala perník sem tam, a pak to bylo čím dál častěji. Šance, že se Vám to při Vašem přístupu podaří udržet na této frekvenci je mizivá. Navíc máte přítele, který má o Vás zjevně obavy a proto Vás přiměl ke slibu, že nebudete brát aspoň tvrdé drogy. Pokud se v perníku rozjedete, tak se to dřív či později provalí, a možná nejen před ním. Zkusila bych se zamyslet, jestli Vám to za to stojí. Teď ještě máte příležitost z toho vystoupit bez potíží. Později už to bude horší. Je to samozřejmě na Vás, jak se rozhodnete - jen je potřeba se připravit na to, že důsledky svého rozhodnutí ponesete zase Vy. Ohledně té trávy - když vysadíte, je možné, že bude podrážděná a protivná. Ale to zas není nic, co by se nedalo přežít. Navíc to po pár dnech zmizí. Pokud se o to pokusíte, tak si připravte argumenty, proč nehulíte pro své spolužačky, se kterými hulíte ve škole. Pak si připravte program na odpoledne a večer tak, abyste se nepohybovala tam, kde se hulí. Pokud si zrovna nekoupíte gram skunku, tak třeba budete mít peníze na lístek do kina, kam můžet pozvat přítele nebo na to, abyste si pořídila nové tričko. Když do toho zatáhnete i přítele, nebude problém vymyslet nějakou zábavu, které se dá provozovat i bez toho, abyste nutně musela hulit. No, vím že to vypadá možná na první pohled nudně a nesnesitelně. Ale když se do toho pustíte, tak Vám to za pár dní nebo týdnů už nebude připadat taková otrava. Jde to, jen jde o to, jestli jste rozhodnutá a jestli to chcete. To je to, co musíte teď zvážit. Tak držím palce a kdyžtak zas napište.