ext
Dobrý den, cca rok jsem brala antidep.Paroxetin, v té době jsem snědla asi 5krát ext, nemá se to kombinovat, ale byla jsem úplně v poho...problém by asi nastal, kdyby ta tabl. obsahovala IMAO, ale ty se asi moc nevyskytují, ne? Takže když se kombinuje MDMA a SSRI může se objevit serotoninový syndrom?? jak velká je pravděpodobnost?? moc o tom nevím, tak děkuji, je mi 18

Odpověděl: Jakub Minařík
Není to moc dobrá kombinace. Podobně jako iMAO je i tahle potenciálně smrtelná. Víte, ono nejde moc určit pravděpodobnost s jakou se problém vyskytne. Resp. určit by to šlo, ale chybí nám k tomu data. Máme je jen od těch, kterým se to stalo, ale ne od těch, kterým se to nestalo. Takže - pokud budete brát SSRI, EXT neberte. Totéž se týká všech ostatních antidepresiv. Většina z nich ovlivňuje systémy, které také ovlivňuje MDMA. Pravděpodobnost vzniku nejde moc určit, zato když k tomu dojde tak to stojí za to. Stačí to takhle?