!
hlusa
Dobry den. Psal jsem do vasi poradny asi pred tremi mesici a na muj dotaz mi odpovidal p. Martin Hulik. Moje situace se prilis nezlepsila, spis naopak a ja zacinam mit pocit, ze se na Vas budu muset obratit i na jine urovni, nez jen prostrednictvim teto poradny. Zpocatku jsem se snazil sportovat, vest sahodlouhe pseudointelektualni debaty se spoluzakama z fildy, travit zase vic casu se svymi kamarady. K nicemu to ale nevedlo, nakonec se i z toho jaksi vytratil vsechen smysl... Ted uz mam okolo sebe navic i okruh "pratel", kteri berou tvrde drogy. Ja zatim ne. Jsou to nesporne zajimavi lide: hudebnici, umelci, maliri, spisovatele.... a i to je duvod, proc se jejich spolecnosti nezrikam. Jenze berou tvrdy drogy a je jen otazkou casu, kdy do toho navezou i me. Dokazu si predstavit, co mi asi odpovite. Neco jako: Doba prokletych basniku uz skoncila a dekadentni zpusob traveni volneho casu v takovehle spolecnosti je zdravi nebezpecny..... a budete mit pravdu. Na druhou stranu ale nemusi byt brani drog nutne jenom otazkou racionalni uvahy a zvazovani pro a proti. Treba je to v necem jinem. Asi brzy nashledanou..... :-(( Honza.

Odpověděl: Jakub Minařík
Dekadentní způsob ztrávení volného nebývá sic zdraví prospěšný, ale má zas jiná lákadla. Co so budeme povídat. Nicméně, pokud cítíte, že se ženete do průšvihu, stálo by za to zabrzdit dřív, než to bude doopravdy průšvih.
Takže: Pochopil jsem že žijete v Praze. Denní satcionář SANANIM sídlí v ulici Janovckáho, číslo 26, Praha 7 (kousek od Veletržního paláce). Telefon je 80 31 30 a já se jmenuju Jakub Minařík. Rád vás uvidím. :-))
P.s. Vezměte to třeba tak, že si rozšíříte okruh zajímavých známých o někoho dalšího. To ujde, ne?