bedna
Dobrý den, myslím si, že jsem gambler, ale chtěla bych s tím přestat, nejlépe anonimně, protože studuji vyšší školu a má rodina nic neví.Děkuji za pomoc

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Moc o své situaci nepíšete, takže Vám nemohu na základě těch informací, které od Vás mám, nic moc konkrétního poradit. Nicméně - existují, podobně jako skupiny AA - "Anonymní alkoholici", i svépomocné skupiny pro gamblery. Pak samozřejmě je možné se obrátit na psychiatrická/psychoterpautická zařízení, která se problémem zabývají, kam je možné docházet ambulantně, ať už na individuální pohovory nebo na skupinovou terapii. S tím, že informace o tom, že tam docházíte, by se nikam dál neměla dostat (tato zařízení obvykle nefungují anonymně, nicméně informace o klientech jsou chráněny). Když mi zkusíte napsat s čím přesně máte problém (hrací automaty, sázky,...), kolik je Vám let a odkud jste, tak bych Vám mohla zkusit najít zařízení, kam byste se mohla obrátit. Zatím přeji hodně štěstí.