p.o.m.o.c
..to je fuk
perniček...jak se ho zbavit...kazí mi život,me zdraví...ale rozum jsem nestratyl...už pár dnů si omílám jak se stohoto všeho dostat pryč....but' si to hodím,nebo pujdu na lečení...vybral jsem si druhou možnost..prosím o radu kde existujou skupiny,nebo někde nějaké poradny kde mi pomužou..hledám disktretní poradnu. Děkuji,za vyslyšení...PS:Stracím se sám sobě před očima..nechci se stratit uplně ze světa.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že ta varianta, kterou jste si vybral, je rozhodně perspektivnější. Existuje mnoho různých zařízení, kde se zaměřují na takovou pomoc, jakou teď potřebujete. Jen bych potřebovala vědět, odkud jste, abych Vám mohla nějaké konkrétní zařízení doporučit. Asi nejlepší by bylo se obrátit na některé z kontaktních center, případně na nějaký ambulantní léčebný program. V Praze je možné se obrátit na Kontaktní centrum SANANIM, Osadní 2, Praha 7, tel 283 872 186 a domluvit si konzultaci a pak se rozhodnout, který typ léčby by byl pro Vás asi nejlepší - pomohou Vám ji zprostředkovat a řeknou Vám potřebné informace. Nebo se můžete zajít poradit do Denního stacionáře SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel 220 80 31 30, kde probíhá jednak tzv. motivační skupina pro lidi, kteří uvažují o léčbě a zatím úplně neví, jak na to (můžete tam přijít bez objednání každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12 h) a zároveň zde probíhá ambulantní léčebný program. Také je možné tam zavolat a domluvit si individuální konzultaci. Ohledně té diskrétnosti - informace o klientech jsou chráněné lékařským tajemstvím (pokud se jedná o zdravotnická zařízení), případně ze zákona o ochraně osobních dat a v souladu se standardy sociálních služeb, pokud jde o nezdravotnická zařízení - tedy nemusíte mít obavy, že by se informace o Vás dostaly někam, kam nemají. Pokud byste potřeboval mimopražské kontakty, tak napište, ze kterého regionu. Zatím držím palce. Nezvdávejte to. Uvidíte, že to půjde.