Re: Heroin
Viver
Ja to stejne nevydrzela a vecer se ho zeptala- vypadlo z nej, ze to pry byl hasis (jen nevim, jestli tomu verit). Ze to bylo poprve. Taky zacal argumentovat s tim, ze to kouri i male deti ve skole a ze trebas manzelce jeho kamarada to jednou mesicne nevadi. Akorat, ze ja nejsem manzelka nekoho jineho. Prece jen uz mu 30 bylo a tak by mohl mit rozum. Docela mi i vrta hlavou, proc to odhodil u nas na wc a ne nekde venku... Nechci ho podezirat ze lzi, ale vazne premyslim o budoucnosti, zda ma takovy vztah cenu nebo ne. ( Ja totiz nikdy drogy nezkusila a ani nechci.) Uvazovali jsme o diteti, ale s takovou me vsechan chut presla.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, možná tak někdo kouří i hašiš, ale slyším to poprvé. Kdyby to hašiš byl, tak bych v tom takové neštěstí neviděl, je to přece jen pro heroinistu mnohem menší riziko než třeba alkohol. Ale ono to na ten hašiš tak moc nevypadá. No, možná se ošklivě pletu, ale spíše bych soudil na to, že partner začal znova užívat heroin. Tomu by odpovídal i ten alobal na WC, po heroinu je totiž člověku lecos úplně jedno. No, myslím, že v tuhle chvíli je ta situace dost patová, spíše o tom zkuste s partnerem ještě promluvit. Pokud je to tak jak myslím já, ale fakt se mohu mýlit), tak šance je jedině pokud partner přijme nějaké radikální řešení. Pokud takové řešení nepřijme, je lépe vzít nohy na ramena dříve, než bude pozdě. Protože když se do toho zamotáte, špatně se odchází. Ještě mě napadla jedna věc - pokud se partner někde léčil, mohl by být jako první krok, že společně kontaktujete místo, kde se léčil a pokusíte se s nimi dohodnout na dalším postupu.