XTC
Dark__Lady
Dobry den, jsem uzivatelka kolacu a docetla jsem se, ze se nesmeji kombinovat s dzusem z cerneho rybizu. Pry hrozi az smrt. Jiz si presne obsah clanku nepamatuji, ale nemylim-li se, slo o nejake inhibitory. Nejak tomu nerozumim, ale ta vyhruzka smrti mi lezi v hlave. Dale bych se chtela zeptat, proc z parties vymizely stolecky a streetworkeri. Drive jsem je potkavala na temer kazde akci, nyni bohuzel vymizeli. Jsou tam uzitecni, jsou to mily lide a clubberi si jich vazi. A jeste neco: proc se na akcich prodava stimulamt Speed8, kdyz v kombinaci jiz s malym mnozstvim alkoholu muze zapricinit zastavu srdce a smrt? Nikde na party jsem jeste toto varovani necetla, ani prodavajici nikoho na nic neupozornil. To museji vydelavat za kazdou cenu?? Vzdyt vetsina tech lidicek ma upito a chce se nakopnout, ale ne umrit!!! Dekuji Dark__Lady

Odpověděl: Jakub Minařík
To jsou inhibitory enzymu monoaminooxidázy (MAO), odstraňují mediátory, které se vyloučí vlivem ext. Pokud je MAO nedostatek, může dojít k vážnému narušení rugulačních mechanismů a ke smrti. Obyčejně se umírá na hypertermii a s tím spojené poruchy. Je to dosti nepříjemná smrt (krev se vám sráží v cévách, pak zase krvácíte odevšad a tak) a co je taky blbé, když to začne, tak to jde už špatně zvrátit. A to i když jste v nemocnici a lékaři dělají s vámi všechno co umějí. Spíše než ten rybízový džus jsou riskantní různá antidepresiva a psychofarmaka. Pokud vím, tak většina úmrtí po ext padá na vrub takovým kombinacím. Ev. tomu, že to není MDMA (účinná látka EXT), ale třeba PMA, která tenhle efekt kombinuje na úrovni 1 látky. Stačí 2 tablety a máte vystaráno. S tím testování - ono to stojí peníze. V tom je myslím hlavní problém. Nejde ani tak o platy lidí, ale o to všechno kolem. Myslím, že se to změní až několik lidí na fake ext umře. Pak to zřejmě nabyde na zajímavosti a některý z donorů to podpoří. K tomu poslednímu: Já vím, ale je u toho příbalový leták. Stačí si ho přečíst. :-) Kdyby byl ještě nějaký dotaz, napište. :-)