Poradna,Léčba?
Anonym
Zravím a doufám v pomoc. Nevím kam se mám obrátit. Jsem již rok a půl zavislý na heroinu.Se začátku bylo vše naprosto super ale po nějaké době přišli klasické problémy plynoucí z nedostatek peněz. Nakonec jsem dospěl jsem k řešení že mám jen 2 možnosti - léčba nebo zlatá rána. Chtěl bych nejdříve zkusit variantu první. Bohužel jsem to zkoušel jic mockrát a sám to člověk nezvládne. Proto bych se chtěl zeptat kde je v ČR, nejlépe na Moravě nějaká kvalitní poradna. Díky moc.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Taky si myslím, že je léčba přece jen pozitivnější řešení. Myslím, že je to velmi moudré rozhodnutí, zvláště když předchozí pokusy se heroinu vzdát bez odborné pomoci, selhaly. Na Moravě existuje mnoho zařízení, kam byste se mohl obrátit. Možná, že bych Vám mohla doporučit konkrétní centrum nebo kolegu, kteří se problematikou léčby zabývají - pokud byste mi napsal, ve kterém městě nebo regionu by to mělo být. Jinak - největší organizací v této oblasti, která na Moravě funguje, je o. s. Podané ruce - v Brně, Olomouci, Uherském Hradišti, Znojmě a Prostějově mají kontaktní centra, v Brně navíc psychiatrickou ambulanci a ambulantní léčebný program zaměřený na závislosti. Více informací najdete na www.podaneruce.cz. Další zařízení najdete na www.drogy-info.cz pod kolonkou Mapa pomoci, když si zadáte kraj, ve kterém by měla pomoc být. Asi bude nejlepší obrátit se na nejbližší kontaktní centrum případně ambulantní poradenský program, kde budete moci situaci probrat a zvážit možné varianty. Zatím přeji hodně štěstí a kdyžtak zas napište, jak se daří. Držím palce.