Otazka
Subydubka
Chtěla bych se zeptat, jaký vlív na psychiku ale i z fyzické stránky má, když jsem brala neco přes dva roky pervitin. Ten jeden rok téměř denně, půl roku jsem si píchala. Abych přežila dojezdy, brala jsem třeba Lexaurin a to jsme zapili třeba i litrem vína, to mohlo trvat tak asi půl roku velice casto, dejme tomu 3 x do týdne ( nebo i jiné léky, kodein apod) Do toho kouření trávy, apod.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ohledně těch následků-platí, že by vás musel někdo vyšetřit. Ale denní užívání a injekční aplikace s sebou nějaká rizika nese. Tak možná zkuste někoho o vyšetření požádat. Pokud jste z Prahy můžete se obrátit na IZDZ ve FN Motol, Případně na nás (KC a DS SANANIM) my vám vyšetření pomůžeme zařídit. Také to můžete zkusit u vašeho praktického lékaře.
Co se týče těch kombinací, tak už to raději nezkoušejte. Léky jako Lexaurin a Kodein ve spojení s alkoholem mohou způsobit útlum centra, které reguluje dech. To se pak udusíte. To přeci nechcete? :-))