re:závislost?
piková dáma
Tak sem se rozhodla, že si už nikdy piko nedám. Dneska to je tejden a půl.Problém je,že se hrozně nudim. Ne že bych neměla co dělat, ale svět mi připadá nudnej. Často nemůžu usnout a fakt už mě to nebaví.Hlavně mám asi schízu... jednu noc si říkám, že všechno zvládnu. Všechno bude all right atd., jenže pak zase přemejšlim, kde vzít peníze na piko a vzpomínám, jak je dobrý. V tu chvíli bych pro něj udělala všechno (no hodně). Připadam si tak nějak narušená nebo co. Jak mám zapomenout???

Odpověděl: Martin Hulík
To, co se s vámi teď děje, je docela přirozené u každého, kdo krátce abstinuje. Vaše rozhodnutí a týden a půl abstinence je dobrý základ, na kterém se dá stavět. Bohužel první období abstinence je taky velmi rizikové, pravidelně se objevují chutě na drogy a nutkání "vyrazit", někdy taky deprese, pocit ztráty smyslu života, atd. Narušená zřejmě nejste, jde o to, najít vhodné zařízení, kde vám pomohou tyto těžké chvíle překonat. Pak můžete očekávat, že vaše potíže budou časem slábnout až úplně odezní. Abstinence bez přerušení je ale podmínka číslo 1.
Zkontaktujte se s nějakým zařízením, jste-li z Prahy a okolí, doporučuji Denní stacionář Sananim (tel. 02/803130), jste-li z daleka, vyhledejte si kontakt podle místa bydliště v sekci KONTAKTY. Zavololejte tam a domluvte si schůzku. Mohlo by to pomoci.
Přeji vám úspěch :)