pro M.Hulika
Petra
Jo, fajn, to zni jako dobry napad, mozna se vam zkusim ozvat.Je pravda, ze touhle cestou je to tezsi i vzhledem k tomu, ze ja na tuhle verejne pristupnou plochu nemuzu, ackoli je to nejspis dulezite, pro to aby jste mi porozumel, o sobe a mych zazitcich napsat vse podstatne.Mi byvali pratele me znaji natolik dobre, ze by me tady mohli poznat, a co tak o nich vim,nasli by si zpusob,jak me dal nahlodavat.Jediny( a dost podstatny) problem, je v tom, ze nejsem z Prahy, nybrz ze severni Moravy.Myslite, ze i tak by jste mi pres ten telefon mohl nejak poradit?Jestli, jo,kdy bych asi tak mohla zavolat? Jestli ne,mate jeste nejaky jiny napad? Jo, a prosim vas, nemohl byste mi tykat?Sice je to jen detail, ale ja sem jeste porad vicemene ve veku, kdy mi vykani vuci me osobe, pripadne mirne neosobni.Dik.Nashledanou

Odpověděl: Martin Hulík
Děláš pokroky, Petro, to se mi líbí. Ze severní Moravy je to sem k nám opravdu trochu daleko. Zkus mi zavolat na č. 02/684 36 15 (Doléčovací centrum Sananim), můžeme zkusit najít nějaký vhodný kontakt u vás v okolí a když budeš mít zájem, můžeme i trochu probrat tvojí situaci. V práci bývám obvykle každý všední den od 9 do odpoledne, někdy do večera. Když mě zrovna nezastihneš, kolegové ti řeknou, kdy tady budu.
To tykání platí na obě strany :)