asi take ztraceno...
Monika
Ahoj, nekdy zacatkem tydne jsem vam psala, ale dneska 7.12 je dotaz nenalezen. Neva, zkusim to znova. Byla tam jenom nejaka informace o zivote tady, ale hlavne!-ptala sem se na to jak muzu poznat kokain. Ne u cloveka zavislyho, ale treba kdyz si to nekdo vezme o vikendu. Jaky to ma na nej ucinky,jak se chova, jak vypada, co dela, jestli je to znat nejak druhy den...vzdyt vite, co asi nevim ja. Proc? Toho je tady vsude dost, jenom natahnout ruku, Svuj material tady nesezene. A on moc dobre vi, ze o tom nemam ani paru. Prchnout neni jen tak - mame tady urcite zavazky a urcite vypovedni lhuty. Nechci, aby na to doplaceli jini lide. To co bude po vanocich uvidime Hezke svatky a hodne darecku.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ahoj a omlouvám se za zpoždění. Je toho nějak dost. Co se týče toho koksu, tak to není jednoduché. On funguje docela krátkodobě, takže jeho efekt ani nemusíte zachytit. Kdyby jej začal užívat více, tak byste to asi poznala. Kokainisté bývají hodně hubení (zhubnou, někdy dost rychle) a střídají se u nich stavy aktivity (intoxikace) kdy celí rozkvetou, se stavy útlumu. Při pravidlnějším užívání může vzniknou toxická psychosa. Ta se většinou projevuje jako pocity ohrožení a pronásledování s možností agresivního jednání (obrana před domělým nebezpečím). Takovou specialitou u kokainu jsou pocity, že člověk má pod kůži larvy a hmyz. Doluje je ven tak, že bývá celý rozškrábaný až do krve.
No držím vám palce a ještě jednou se omluvám za zpoždění. Je toho nějak moc. :-))