omluva
pikachu
Omlouvám se za minulou zprávu,neměla jsem právo si vylévat svůj vztek na vaší poradně.Nyní se cítím trapně.Čtvrtý den abstinuji,zatím nic moc,ale začínám znovu a je to pro mě důležité,vím,že si ještě dám,ale chci si dávat alespoň delší pauzy.Nechci se dostat zase na ulici.A chci všem vzkázat:zkuste to!Třeba budete silnější než já.Díky za vše.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ohledně vaší špatné nálady-co se dá dělat. My taky nemíváme nejlepší náladu každý den a tu a tam to někdo slízne (tedy spíše v osobním životě, nežli v práci). Tomu se člověk asi neubrání.
Pokud abstinujete, tak prima. Asi by stálo za to někam začít chodit (to je nabídka). Je dobré mít jasno v tom, co vlastně chci. Každopádně se pokuste si stanovit nějaký termín, do kterého budete určitě abstinovat. Ne moc daleko, ale ne zas moc blízko, tak alespoň 1-3 měsíce. Pak se rozhodněte, jestli to prodloužíte, nebo ne. Držte se . :-))