Odpovězte!
uf,uf
Hmm, když moje dotazy zmizí v hloubi vesmíru, je to velice špatné. Na to vám neskočim. Prostě jste to vymazali, protože se mi nechcete věnovat. Už se mi tahle poradna začíná nelíbit. Asi půjdu někam jinam. Viz dotaz č. 101997. Tak co? Koukejte mi na to odpovědět!

Odpověděl: Martin Hulík
Tak jo. Váš dotaz(y) opravdu zmizel(y), nenáme k nim přístup. Vyhledávat podle kódu taky nemůžeme - kód se generuje sám a vidíte ho jen vy - slouží vám pro snadnější vyhledání odpovědi na váš dotaz.
Napište vaši otázku znovu, dáme to do pořádku.
V krátké historii naší poradny jsme smazali (a tedy neodpověděli) poze na několik málo "dotazů" - byly to např. výkřiky typu ,ať žije herák, nebo ,děte do prdele, a podobně. Pokud se vás to netýká, zmizely vaše dotazy v hloubi elektronického vesmíru - doslova.
K tónu vaší otázky: příště to zkuste jinak, tohle fakt nemáme zapotřebí. Opravdu můžete jít i jinam. Kdybyste se mnou takhle mluvil při osobní konzultaci, rovnou bych vás vyhodil. Nic ve zlým.