Chci to zkusit!
Fleete
Milá poradno!Ctela bych zkusit nějakou méně tvrdší drogu, ale zatím nevím kterou!?Byla bych moc ráda kdyby jste mi poradili!Rozhodne bych nechtela být závislák, ale všechno se musí jednou zkusit, ne?Jen tak pro informaci se jmenuji Pavla a je mi 13 let.Teším se na Vaší radu.S pozdravem P.

Odpověděl: Martin Konečný
Milá Fleete, asi jste si nás spletla s "poradnou jiného typu". Jeden kolega tu již dříve odpovídal na podobný dotaz a já použiji jeho přirovnání i ve vašem případě. Zkuste se zeptat např. chirurga (v případě, že chcete vyzkoušet, jak bolí, když si člověk něco zlomí - všechno se má v životě přece vyzkoušet - trochu mi to připomíná mě ve vašem věku a řeknu vám po pravdě, že všechno v životě vyzkoušet nestihnete;) a když se tak ohlédnu zpátky, možná, kdybych mohl znovu volit, tak bych některé věci radši nevyzkoušel;), ale zpátky k vám) ...chirurga, že si chcete něco menšího zlomit (abyste věděla jak to bolí) a co by tedy on doporučoval (s tím, že ho ujistíte, že si to vyzkoušíte jen párkrát) . Možná už sama tušíte co by vám asi odpověděl. Mějte se krásně a opatrujte se. :-) M.K.