Otazka
Zase ja...
No, tak ten Solutan jsem zrusila, proste to byla pitomost. Asi hlavnim duvodem bylo to, ze kamos, ac to byl jeho napad, nikdy s drogama, vyjma travy, nic nemel.Ja nechci nikoho zatahovat do sveta chemikalii, vim, jak to ublizilo me.Ale to nic nemeni na faktu, ze jestli si opet najdu pratele mezi tema "jinÿma" lidma, tak se do toho nejspis znovu dam, A neverim, ze je to tak nerealisticke, vzhledem k tomu, ze me svet drog, fetaku a vsim co k tomu nalezi podivne pritahuje. Proste mi daval moznost se projevit i jinak, coz bylo so jsem hledala a hledam,Porad ¨sleduju programy o drogach, vyhledavam tyhle schranky, ctu knihy s touto tematikou, coz by sice mohlo znamenat i to, ze vim o jejich negativnich strankach, ano ale proste porad je mi blizka ta zmena psychiky, zmena meho ja, tak aby nevidelo na svete predevsim to cerne, coz je to co se se mnou deje ted.No, co jsem to vlastne chtela rict, no no asi , ze ja bych rada vedela o tech spravnych zbranich proti drogam,ale jaksi nevim jak je hledat, jak je prijmout

Odpověděl: Martin Hulík
S tím Solutanem jste udělala dobře. Pokud jde o to ostatní, mám dojem, že k tomu, abyste se posunula někam dál, by vám pomohla osobní konzultace se mnou nebo s někým z kolegů. Za místo prvního kontaktu bych vám doporučil Denní stacionář Sananim, tel.02/803130, kdybyste chtěla mluvit se mnou (protože už se tak trochu známe), zavolejte na t. 02/684 36 15 - Doléčovací centrum Sananim.
Můžeme pokračovat i touto formou, ale myslím, že už jsme narazili na strop. My vám samozřejmě žádné zbraně proti drogám nedáme, ale v dialogu máte možná víc příležitostí je objevit a naučit se s nimi zacházet (mimo jiné, protože jak už jsem vám psal dřív, o drogy tady možná až zas tolik nejde). Zvažte to a ozvěte se.