muj-kluk fetak.....??????????????
AMY
Dobry den,chtela bych poradit..... Je mi 16let,Mam kluka(16)-jeto pro me pritel,kamarad,i neco jako bracha...je pro me vsechno na svete..strasne moc ho miluju a on me taky-zname se 3roky-znam ho moc dobre-jeto nej kluk kteryho znam...pro me ochotnej udelat cokoli..........Ale posledni dobou ho vubec nepoznavam..........Mozna jeto tim ze se snazi zapadnout do prostredi stredni skoly,novy kamosi.....atd....Ale ja nechci aby se tak choval.....Nekdy mi prijde jakoby jel v drogach.....at jeto cokoli-nesnesu i kdyby zacal kourit!!!!!!!(i kdyz uz pred 4-mi lety kouril-2mesice-pak toho nastesti nechal....A nedavno se mi priznal ze mel 1cigo-a ze prej to nemel delat....ze mu vubec nechutnalo!Je tu moznost ze zacne kourit znovu....?Ma asi divnou partu-ve ktery jeto normalni.....Nechci aby mi ho ti kluci zkazili!!!!!Parkrat uz mel narazku i na "travu"....kecy typu-ze se k tomu v pohode muze dostat kdyby chtel......Ale nevim jestli chtel...?Mam o toho kluka hroznej STRACH!!!............Vzdycky byl kamaradskej,slusnej,hodnej-a obcas ve vsech smerech vychyluje.......A ma nekdy stavy-kdy vubec neposloucha co rikam-je mimo!!!!!.................Jednou sem z neho mela i strasnej strach........Mozna-to prehanim-kdyz ho mam tak rada,a mozna to je jen tim ze dospiva,ale moc se mi nelibi ze je takovej-sice na me je hodnej ale citim ze mu neni nejlip...Jinak se strasne snazi bejt v pohode,ale nekdy to nezakryje-trva to asi mesic...A posledni dobou jeto horsi.....Jinak zadny zavazny problemy v rodine nema....-jen mi pouze jednou priznal ze je pravda ze posledni dobou je asi nejakej fakt divnej.A s nicim jinym se mi nechce sverit-nevim proc......Vidime se kazdy den a nekdy je naladovej...a nekdy je normalni..Nechapu ho,Mam strach-Jak na nem mam poznat jestli neco bere?jak vypada fetak?a jak ho mam presvedcit kdyby v tom neco bylo-aby toho nechal???????????Jak mu mam pomoct??????Hodne mi na nem zalezi-kdyby se mu neco stalo tak se zhroutim......Posledni dobou-na nej furt myslim-delam si starosti.... Predem MOC MOC DEKUJU,tesim se na odpoved......Nashledanou

Odpověděl: Jakub Minařík
No, já nevím, z toho co píšete, se mi nejeví, že by váš přítel bral drogy. Ono je to v tomle věku takový zvláštní, člověku táhnou hlavou divný věci a vůbec je to takový složitý. Alespoň pokud si dobře vzpomínám. :-) No, myslím, že si možná děláte zbytečný starosti. Spíš bych hádal, že váš přitel nemá s drogama moc společného, prostě jen dospívá a trochu blbne. To je celkem normální. Tak si možná nelamte hlavu s tím, jak mu pomoci, ale spíš si s ním zkuste promluvit, jen se ho zeptat (nezapomeňte ho nechat odpovědět :-) a buďte trpělivá. A kdyby něco, tak napište. :-)