jak na to
linda
Je mi 19 let.Uz od 15beru piko.Nekolikrat jsem uz skoncila ale nikdy to moc dlouho nevzdrzelo.Vite,pro me neni tak tezky nedat si,ale vydrzet to delsi dobu.Pred peti mesici jsem diky drogam potratila.To me primelo k tomu abych prestala a dala svuj zivot zase do hromady.ted tu mame listopad a ja se v tom zase placam.Spatny zazitky jsou uz "zapomenuty" a ja si zase jako pokazdy rikam ze to zvladnu.Chtela bych odjed do nejake komunity,muzete mi presim napsat nejake kontakty.

Odpověděl: Martin Konečný
Pokud jste se ještě nikdy neléčila, byla by ve vašem případě možná komunita Karlov - jako prvoléčba. Pokud máte zájem, kontaktujte K-centrum SANANIM (TK Karlov je potřeba kontaktovat přes nás - né přímo), Osadní 2, P-7, 170 00, tel.: 83 87 21 86 (rovnou nám můžete poslat svůj životopis a žádost o léčbu - např. mailem; k rukám Petra Noska - to je kontaktní osoba pro TK Karlov). Nebo zavolejte a můžeme vám dát kontakty i na jiné léčby nebo komunity. Mějte se fajn. M.