Bare Orlikove (pernik)
Katy
Tak jsem tam radeji volala hned,uz me totiz napadalo, jak se z toho vykroutit!Jsem oravdu na ranu!! Kazdopadne v utery ve 13:30 se mam dostavit na prvni schuzku!Jsem zvedava! A Martin je taky rad.Snad to bude zase fajn, a bude mi trochu duverovat, jinak to nema cenu!!!! Jeste jednou dekuji a v utery napisu co a jak!!!!!! Katy

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak gratuluji k dobrému rozhodnutí. To, že Vás napadalo, že se z toho vykroutíte, to se stává - bude to prostě boj. Ale jistě to stojí za to. Když by Vám bylo nějak zle nebo jste pochybovala o tom, jak jste se rozhodla nebo se Vám tam v úterý nechtělo a tak podobně, tak sedněte k netu a napište mi. Věřím, že se Vám to ale všechno podaří a držím palce. Reakce na Vaši skrytou poznámku - čísla dotazů jsou pro nás fajn, abychom se rychle zorientovali, ale většinou stačí, když dodržíte tu samou přezdívku a název dotazu, případně napíšete, komu ho adresujete.