sociální kontexty drogové závislosti
SHM8
Rád bych vás požádal o radu s literaturou na mojí ročníkovou práci. Chtěl bych v ní zachytit širší historicko-kulturní souvislosti s drogovou problematikou, jako např. rychlé změny probíhající v naší spolčnosti....anonymita velkoměst, ztráta tradičních hodnot....atd. předem děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi vám doporučím totéž, co kolegyně doporučila jinému studentovi, který jí žádal o velmi podobné informace. Musíte zajít do knihovny. Můžete navštívit větší (NK, NLK) nebo nějakou malou, specializovanou buď u nás v DIC, které sídlí na stejné adrese jako kancelář o.s. SANANIM, nebo v institutu FILIA, Sokolská 26, 120 00 Praha 2, tel: 02/24 26 16 46.
Dá to sic trochu práce, ale to k diplomovým prací patří (práce s odbornou literaturou) a navíc to doopravdy jinak nejde. Ty informace jsou různě roztroušené, ... Pomoci by vám měl také vedoucí ročníkové práce, případně konzultant. Ti by vám vhodnou literaturu měli pomoci vyhledat.
Tlustým knihám zdar! :-)