Toxická psychóza???
Sannda
Dorbý den,už je to rok co jsem přestala brát pervitin,a stále u mě přetrvávají pocity uzkosti,strachu nedokážu vnímat realitu,...začalo to ještě když jsem piko brala.Teď už ty stavy nejsou tak intenzivní,ale přesto už to nejsem já,nedokážu se bavit a stal se ze mě naprostej abstinent.Psycholožku jsem navštívila,ale uzavřela to práškama na uklidnění.Mám strach byt o samotě,že by se mi mohlo něco stat,protože mám i zkušenost s tím že jsem nomohla dýchat,...mohla by to být toxická psychóza nebo panická porucha.Mám šanci být jako dřív,nebo se to se mnou potáhne celý život.Děkuju za radu.

Odpověděl: Jakub Minařík
Podle toho, co píšete, by se mohlo opravdu jednat o toxickou psychozu a nebo panickou poruchu. Stav se dá jistě upravit, ale bylo by k tomu třeba dlouhodobější práce. Možná by vám spíše než psycholog mohl pomoci psychiatr. Vhodná medikace by mohla zlepšít váš stav a pak na problému pracovat psychoterapeuticky, je to ale delší proces. Osobně bych doporučoval spíše než psychologa psychiatra, který by vám pomohl se s problémem vyrovnat. Takže: Pokud byste o něčem takovém uvažovala, ozvěte se. Zkusil bych vám někoho doporučit, pokud jste z Prahy, mohla byste přijít přímo za mnou. Každopádně napište, něco společně vymyslíme. :-)