co můžu?/pan Harant/
Anníí
odpovídal jste mi už .mám potíže vážnýho charakteru. pdala jsem vám když mě pustili z vazby. užýívám dva a půl gramu . potíž je v tom, že mi to leze do peněz. jsem na úřadu práce/ ve zkušěební lhůtě i když jsem praáci měla mě propustili,kvůli mý chybw/mohlCo mám dělat aby sem mohla nastoupit do Němčic? Anička

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Aničko, jestli Vám už braní nevyhovuje a chcete s tím něco udělat, tak není nic snadnějšího než zajít na kontaktní cenrum - jestli jste z Prahy tak na K-centrum SANANIM, Osadní 2, Praha - Holešovice, tel. 283872186, případně na jiné. Vybrat vhodnou léčbu je na delší povídání, které na poradně nemáme šanci zvládnout. Možná Němčice nejsou úplně ideální volbou. Ale kdo ví. Jak říkám, je to na delší povídání. Nemusíte se ničeho obávat, nikdo Vás nebude do ničeho tlačit. Sežeňte si co nejvíc informací a pak se rozhodněte. Přeji ať Vám nezmizí odvaha k tomu, něco se sebou udělat. Kdyby byly nějaké obtíže, napište. Mějte se a doufám že to nevzdáte. Tomáš Harant