ROHYPNOL
P.
mám problém že se mam deprese, nemůžu se už vůbec na nic soustředit, nic mi nebaví, solečnost mi nebere, nezapadam mezi ostatní jsem plachej,stydlivej ,......... nemam žádný kamarády,....navíc kdo nezažil to co já tak mi nepochopí

Odpověděl: Martin Konečný
Z vašeho postesknutí je patrné, že vám není právě nejlépe. Zkuste kontaktovat v místě vašeho bydliště nějkého psychiatra nebo psychologa, popř. vašeho lékaře, který by vás měl nasměrovat k příslušnému odborníkovi. Samozřejmě se můžete přes víkend obrátit i na krizovou linku LD Riaps tel.: 697 06 97 nebo k nim zajít osobně (pokud jste z Prahy) RIAPS, Chelčického 39, P-3. Z vašeho dotazu není příliš jasné, zda užíváte drogy či ne. V případě, že ano můžete kontaktovat i nás (samozřejmě to není podmínkou, ale v krizovém centru RIAPS se specializují na tyto problémy a nabídnou vám širší škálu služeb - my jsme pouze ambulatní a není tu možná medikace). Naše tel. č.: 83 87 21 86. Moje jméno je Martin Konečný a je k nám možno volat každý den až do 21:00.