Alkohol - pro pana Minaříka
Igor
Tak je to 18 dnů, co abstinuju. Ani kapku. Tak Vám nevím, furt si říkám, že prostě stačí jen se nenapít a nebudou problémy. Jak prosté! Celej život jsem zvyklej dělat spíš něco aktivně a teď veškeré snažení upírám k tomu, jak něco NEDĚLAT (míněno nechlastat). Vím, že když si dám i jednu sklenku, že se to zase rozjede, natolik dobře se znám, že vím, že u jedné nezůstane. Ale furt mi v hlavě hlodá, že když je to v podstatě takhle jednoduché, že tu léčbu ani nepotřebuju. Stačí jen si nedat tu první... Jsem z toho zmatený, co by mi na léčbě řekli víc (byť ambulantní)? Mám spoustu zájmů, sport atd., milující manželku, dobrou práci, problémy tak normální, co životaběh přináší... já sám sobě nerozumím. Jestli to nevidím moc černě... Každopádně napít se nesmím, to je hotovka... Tak to po sobě čtu a rozumim tomu čím dál míň... Díky za pomoc Igor

Odpověděl: Jakub Minařík
Skvěle. Tak vydržte. Když na to přijde, je to fakt docela jednoduché. Jen je to potřeba vydržet dlouhodobě, a to už tak jednoduché nebývá. Uvidíte sám co potřebujete. Napište jak to jde. A nedělejte si starosti s tím, že máte zmatek v tom, co se vlastně kolem vás děje. To je běžné. Když člověk začne abstinovat, tak se takové věci dějí. Člověk má někdy dojem, že je všechno jaksi ostřejší rychlejší, dějou se kolem něho věci, které se neděly, ... Ono si to sedne.