drogový kolega
šéfová
Vážení, mám kolegu, který pracuje se závislými, pomalu se mu blíží 40, 20 let žije v naprosto neperspektivnímvztahu. Mohli byste mu poradit, jak by se mohl seznámit s nějakou perspektivní dívkou. Děkuji za tvořivé podněty. Nechci odpověď od psychiatra

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Není mi z Vašeho dotazu zcela zřejmé, proč se obracíte na naší poradnu a jak bychom Vám, resp. Vašemu kolegovi mohli pomoci. Obávám se, že je to především na rozhodnutí Vašeho kolegy, jak nakládá se svým soukromým životem a těžko říct, zda i jemu připadá jeho dlouhodobý vztah tak neperspektivní jako Vám. Pokud on sám nebude chtít situaci změnit, tak s tím mnoho neuděláte a asi to také ani není úplně na místě. Takže myslím, že byste to měla nechat na něm, zda se bude či nebude chtít seznámit s "perspektivní" dívkou a pokud bude chtít, tak jakým způsobem a kde, třeba přes jakoukoli internetovou seznamku.