Báře Orlíkové
joginka
Děkuji za odpověď. Jsme z Poděbrad. Dojíždíme na rodinnou terapii do Apolinářské, kde dceři PhDr.Vodňanská nabídla léčbu v plzeňské léčebně. Do konce léčby jí chybí 3 týdny a MUDr.Stehlík doporučil, aby se objednala do stacionáře k vám. Příští pátek tam společně dorazíme a moc děkuji za popis cesty.:-) matka.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Doufám, že stacionář bude pro Vaši dceru adekvátní volba. Pokud by pro ni bylo lepší jiné zařízení, jistě by Vám to na konzultaci v DS sdělili. Bohužel přímo v Poděbradech nic obdobného není, takže nakonec je asi Praha nejlepší varianta. Nejbližší ambulantní zařízení je v Nymburce, ale mám za to, že se jedná spíše o kontaktní centrum a nejsou zaměřeni přímo na doléčování, a pak v Mladé Boleslavi, což už je pro Vás časově zhruba nastejno jako do Prahy. I pokud by měla dcera dojíždět pravidelně, není DS zas tak z ruky. Takže nezbývá než popřát hodně štěstí. Držím palce.